dinsdag 23 augustus 2011

mijn geloften of beloftes aan mijn toekomstige vrouw ^^

weetje, ik ga trouwen :D. en daarvoor heb geloften of beloftes voor nodig (kheb geen idee hoe die dingen heten xD)
dus hier komen ze jongens en meiden en aliens en wafels en koeien en varkens en kippen en kaas ^^

lieve kimberley huls
we hebben de afgelopen 2 jaar veel beleefd, en alles heeft me dichter bij jou gebracht. de reden waarom we trouwen is omdat we helemaal geen ruzie hebben gehad in deze 2 jaar, en omdat ik nu een snor heb :{ . we hebben zoveel doorstaan. we hebben zelfs die zombie-apocolypse overleefd..... die eigenlijk nooit kwam.
we hebben samen heel veel gedaan, beleefd, gelachen en genoten. En ik hoop dat het nooit zal eindigen. 
schat, ik hou van je lach, ik hou van je gekheid, ik hou ervan dat je ALTIJD gelijk wilt hebben^^. ik ben blij dat ik dat voor de rest van mijn leven met jou mag delen :)


en dat waren mijn geloftes, zet in de reacties wat je ervan vond. en als je wilt weten wie deze speciale meisje is klik dan maar lekker HIER ...... ja die "HIER" is een linkje ^^ . als je heel vaak HIER zegt dan klinkt het bijna als HOER. over HOEREN gesproken..... nee ik ga er niks over zeggen want dit is het einde van dit bericht ^^

BABA OUT

alleswatjehierleestisniet100%serieusikhouwelvanhaarmaarnietopzomanierzeisechtbeterdananderemensenenzeisgewoonheelergliefcoolenlief ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten