maandag 8 augustus 2011

de kermis!

Weetje, ik had gezegd (oke niet gezegd ik had het geschreven)  dat ik niet meer zou bloggen tot ik een vriendin krijg..... dat is dus nooit, dus dan moet ik helaas deze blog gaan sluiten, MAAAAAAR dat gaat dus mooi niet gebeuren :).

De kermis is naar Eindhoven gekomen, dat wisten de meesten van jullie waarschijnlijk al, maar het weer werkt niet echt mee de laatste tijd, want de eerste dag was het echt normaal weer weetje, maar vanaf zaterdag regent het echt elke keer, niemand wordt hier vrolijker van hoor. zelfs wafels denken: 'dude, wij zijn emo geworden man, eet ons niet op, maar martel ons en gooi ons in de blender.' en toen dacht ik: "dude, ik eet jullie op daar zijn wafels voor gemaakt, ik wil geen wafel-smoothie' en toen at ik ze allemaal op zo van: "hap, hap, hap, slik, hap, slik......"

en kheb geen zin meer om te schrijven dus ik sto...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten