dinsdag 2 augustus 2011

hallo iedereen

weetje, kheb een tijdje niet geblogd. dat is allemaal jullie schuld! ik ben dus door aliens ontvoerd en niemand heeft me geholpen :( . echt klootzakken zijn jullie..... maar omdat jullie dit lezen hou ik weer van jullie. ik hou van mijn lezers. en weetje waarom, dat komt omdat jullie dit lezen. niet veel mensen lezen mijn blog. ja alleen jullie lezers lezen mijn blog. dat is nogal logisch want gamers lezen mijn blog natuurlijk niet want ze zijn te druk bezig met hun games. ik heb niks tegen games ofso, kspeel ze zelf ook :) . maar ik heb ook een sociaal leven. niet alle mensen die games spelen zijn hardcore gamers.

ach ik begin weer onzin te typen.
ik hou op.
blijf deze blog in de gaten houden want ik bericht gaat over hoe geweldig mijn vriendin i..... ik heb er nog geen -.-"
dus messchien komt het volgende bericht dus nooit


laterz/ xx baba ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten