woensdag 29 juni 2011

mijn mensen

hey gasten :D

ik had het de laatste tijd super druk met alles en als ik zeg alles bedoel ik de aard reden van aanvallende alliens (ow ja en natuurlijk proefwerk week en zo maar dat is niet zo belangrijk) en ik moest ook heel veel wafels eten dus ik had het super druk.
maar ik ga weer bloggen over waardeloze dingen. dit keer, over mijn vrienden :D

ik ken heel veel mensen maar je moet echt heel cool zijn als ik je mijn vriend kan noemen, de rest die ken ik alleen maar. ik haat het echt als die mensen op hyves je toevoegen en denken dat je BFF bent als je ze maar een keer hebt gezien weetje :P

maar ik maak deze blog een andere keer af, i.v.m alle chaos in de wafelfabriek dus kgeef ff snel een andere link voor als je meer humor wilt. http://lobivoormij.blogspot.com/ deze link brengt je naar de schat der schaten en de humor die jij nodigt hebt. dus klik klik klik :D

doeiendaggetjes
Baba

Geen opmerkingen:

Een reactie posten